Bonusprogram
Här hittar du de vanligaste frågorna som ställts till Kundservice. Klicka på frågan för att läsa svaret. Om du inte hittar svaret på din fråga här, kontakta då vår kundservice så hjälper vi dig.
-
-
Varför har ni ett bonusprogram
Vi vill visa vår uppskattning för att du väljer att handla hos oss. Det ska löna sig att vara medlem i bokklubben, medlemmar får mer helt enkelt!
-
Vad ingår i bonusprogrammet?
Du kan läsa om alla förmåner och bonusnivåer under erbjudande
-
Hur vet jag vilken nivå jag har uppnått?
Du kan alltid hitta din bonusnivå och dess förmåner på mina sidor. Och om du får bokspegeln hemskickad hittar du även information om din bonusnivå på svarskortet.
-
Vad krävs för att hamna på en ny bonusnivå?
Din bonusnivå för i år baseras på de köp du gjorde i fjol. Bonusnivåerna uppdateras 1:a januari varje år. Avgifter för porto och frakt tas ej med i beräkningen
-
Varför ingår inte porto och fraktavgifter i bonusprogrammet?
Den typer av avgifter innebär ingen intäkt till oss utan är en kostnad vi i vår tur betalar till våra distributörer och speditörer för att de levererar varan till dig.
-
Jag har fel bonusnivå registrerad på ”mina sidor”?
Om något verkar fel, kontakta vår kundservice så kan de hjälpa dig.
-
Jag har handlat jättemycket i år, varför hamnar jag inte på en ny bonusnivå?
Din bonusnivå för i år baseras på de köp du gjorde i fjol. Bonusnivåerna uppdateras 1:a januari varje år.
Du kan alltså räkna med att få ännu bättre och fler förmåner nästa år!
-
Hur gör jag för att få min ”stående rabatt”?
Du behöver inte göra någonting, din rabatt är registrerat på ditt medlemskap vilket gör att när du gör din beställning på webben så justeras priset när du ”går igenom kassan”.
Gör du din beställning via svarskortet eller via telefon justeras priset när beställningen kommer in i våra system.
-
Jag får ingen rabatt på min beställning trots att jag är guld eller platina medlem?
Även när det är system som ska se till att det blir rätt, kan det tyvärr bli fel någon gång. Självklart ska du ha din rabatt – kontakta kundservice så hjälper de dig.
-
Jag vill förhandsläsa, hur gör jag då?
Emellanåt har vi möjlighet att erbjuda förhandsläsning av en bok, då kommer vi via mejl att erbjuda dig på rätt bonusnivå att göra detta. Gå in på mina sidor och säkerställ att vi har din mejladress så att vi kan nå dig med detta erbjudande.
-
Varför har ni ett bonusprogram