Goda grannar (lättläst)
Kartonnage
Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}
Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}
Spänningssuccén i LÄTTLÄST version!
Bianca och Micke flyttar till ett idylliskt villakvarter. Grannarna är först välkomnande, men så kommer en obehaglig känsla smygande. När Bianca blir påkörd av en bil verkar det vara en olycka. Men sakta avslöjas mörka hemligheter … En lättläst bearbetning av Mattias Edvardssons spänningssuccé!
Mattias Edvardsson
Mattias Edvardsson är författare och gymnasielärare i svenska och psykologi. 2016 debuterade han på Forum med boken En nästan sann historia och 2018 fick han ett stort internationellt genombrott med spänningsromanen En helt vanlig familj. Den är översatt till trettiotre språk och har älskats av både kritiker och läsare. Mattias bor med sin familj i Löddeköpinge utanför Lund.
Spänningssuccén i LÄTTLÄST version!
Bianca och Micke flyttar till ett idylliskt villakvarter. Grannarna är först välkomnande, men så kommer en obehaglig känsla smygande. När Bianca blir påkörd av en bil verkar det vara en olycka. Men sakta avslöjas mörka hemligheter … En lättläst bearbetning av Mattias Edvardssons spänningssuccé!