Järtecken (lättläst)
Kartonnage
Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}
Förväntas skickas under v.{{selectedProduct.ReleaseWeek}}
Carlssons succé - nu i lättläst version!
En novembernatt 1994 mördas den 20-åriga Lovisa i sitt hem i Marbäck. Strax efteråt grips hennes pojkvän Edvard för mordet. Men är han verkligen skyldig? Polisen Vidar Jörgensson har sina tvivel och tio år senare gör han en chockerande upptäckt. Vad var det egentligen som hände däruppe i Marbäcksskogen?
Christoffer Carlsson
Christoffer Carlsson född 1986 i Halmstad, är doktor i kriminologi och författare. Hans genombrott kom med romankvartetten om Leo Junker. För Den osynlige mannen från Salem belönades han med Svenska Deckarakademins pris för årets bästa svenska kriminalroman 2013. Hans förra roman, Järtecken, nominerades till Årets Bok och till bästa svenska deckare av Svenska Deckarakademin.
Carlssons succé - nu i lättläst version!
En novembernatt 1994 mördas den 20-åriga Lovisa i sitt hem i Marbäck. Strax efteråt grips hennes pojkvän Edvard för mordet. Men är han verkligen skyldig? Polisen Vidar Jörgensson har sina tvivel och tio år senare gör han en chockerande upptäckt. Vad var det egentligen som hände däruppe i Marbäcksskogen?